niedziela, 12 grudnia 2021

Dziękuję za szczęśliwie przeżytą noc ...

Boże Stwórco!
Dziękuję za szczęśliwie przeżytą noc i za ten nowy dzień, który mi dałeś, który jest przede mną; dzień przez Ciebie uczyniony. 
Proszę: 
  • Otwórz proszę, moje oczy, uszy i wszystkie zmysły abym Cię widział, słyszał i czuł wszędzie. 
  • Bądź mi Światłem, prowadź mnie i oświecaj mą drogę w tym świecie. 
  • Uczyń mnie dobrym naczyniem dla spływu Twej łaski i wykonawcą Twej woli.  
  • Ukaż mi swoje decyzje i pracę moją dzisiejszego dnia a łaska Twoja niech spływa na mnie, bym był świadomy Twojej Obecności, bym był w zawsze w pełnej jedności z Tobą. 
  • Prowadź mnie proszę, przez życie tak, abym każdego dnia spełniał Twoje, pełne miłości wskazania.
  • Rozwiń we mnie skłonność do wsłuchiwania się w Twój Głos i zgodnego podążania za nim. 
  • Wskazuj mi drogę ku Tobie abym mógł ostatecznie spocząć w Twoich Miłujących Objęciach na wieki. 
  • Obdarz mnie i wszystkie istoty Twoim błogosławieństwem Miłości, Radości i Szczęścia. Niechaj wszystkie istoty we wszystkich światach będą szczęśliwe.
Niechaj wyłącznie Twoja wola będzie motywacją, działaniem i zasadą mojego życia.
Tak się dzieje teraz i na zawsze. Amen. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz